Ne bucurăm sa va revedem!
Începând de luni 15 iunie 2020 reluam activitatea la bazinul Casa Campionilor Navi si din 16 iunie si la Bazinul Clubului Miramar.
Formular & declaratie proceduri Esarfei
Formular & declaratie proceduri Miramar
Procedurile interne prin care se asigura respectarea normelor de desfasurare a activitatii:
Inainte de intrarea in baza sportiva se va efectua triajul epidemiologic de catre personalul desemnat al clubului: nu va fi permis accesul persoanelor care prezinta semne de infectie respiratorie (tuse si stranut frecvent, stare generala alterata) sau temperatura mai mare de 37,3 gr C
Inainte de intrarea in baza se va completa declaratia pe proprie raspundere prin care reiese ca sportivul nu a fost expus si nu a luat contact cu o persoana suspecta de COVID 19, de asemenea declaratia parintelui insotitor in cazul sportivului minor, ACEASTA POATE FI TRIMISA SI PE E-MAIL INAINTE DE SOSIREA LA PRIMUL ANTRENAMENT.
Proceduri pentru accesul la vestiar, bazin, dusuri:
Inainte de intrarea in cladire spre vestiare sportivii calca pe covorasul dezinfectant prezent la intrare, apoi isi vor dezinfecta mainile de la dozatorul care se afla inainte de accesul in vestiare
Accesul in vestiar va fi perms maxim cate 4 persoane in acelasi timp la vestiarele pentru fete si baieti, fiecare asezandu-se pe o banca separat de ceilalti colegi.
Dupa ce se schimba in costumul de inot isi vor pune toate hainele, geanta, incaltamintea in cuseta. Dupa folosirea cusetei aceasta va ramane deschisa pentru a putea fi identificata ca folosita si desinfectata de catre personalul clubului.
Accesul in bazin se va face prin pediluviu (pediluviul va contine apa cu o concentratie de clor de 2mml conform normativelor, sportivul va calca prin acesta pentru a dezinfecta picioarele, apoi trece pe la dus si se aseaza in locul marcat cu banda adeziva argintie pe marginea bazinului.
Marcajele sunt dispuse astfel incat sa se pastreze distanta obligatorie de 2 metri intre sportivi.
Intrarea in apa se face doar la indicatiile antrenorului, fiecare pe culoarul de inot indicat si delimitat pastrand distanta conform schemei din anexa atasata la acest regulament
Dupa accesul in apa al sportivilor, vestiarele vor fi curatate si dezinfectate de catre personalul clubului.
Grupa urmatoare soseste la baza sportiva cu 30 minute inainte de ora de incepere a antrenamentelor pentru a avea timp pentru toate proceduriile descrise mai sus, se vor schimba si se vor aseza pe locurile indicate de catre personalul clubului. La terminarea antrenamentului, iesirea din apa se va face pe la usa din mijlocul bazinului astfel incat cele doua grupe nu se vor intersecta.
Conform dispozitiilor in vigoare vor fi purtate masti de protectie care sa acopere gura si nasul in interiorul cladirii pana la intrarea in bazin.
Materialele folsite de catre sportivi (plute, labe, plutitore, palmare etc) vor fi doar cele proprii individuale, nu este permis schimbul acestora intre sportivi, dupa efectuarea antrenamentelor acestea vor fi luate acasa si curatate.
Pentru orele de initiere inot materialele folosite sunt dezinfectate dupa fiecare grupa, exista doua seturi de plute, colacei, aripioare si baghete astfel incat o grupa lucreaza cu un set de materiale cat timp setul de rezerva este dezinfectat urmand ca la ora urmatoare setul folosit sa fie dezinfectat, iar cel deja dezinfectat va fi folosit.
Plecarea din baza sportiva se va face pe rand, individual.
Accesul parintilor in cladire este restrictionat ,acestia trebuind sa respecte indicatiile personalului. Copiii vor fi insotiti de un singur parinte, dupa intalnirea sportivului minor cu personalul clubului, stationarea in baza sportiva a parintelui nu este permisa, in masura in care este posibil.
Personalul Clubului va purta masca in spatiile acoperite
Personalul de la curatenie va purta manusi si masca in timpul procedurilor de efectuare a curateniei
Personalul de la receptie va purta viziera
Nu este permis schimbul de cronometre sau alte obiecte intre antrenori.